درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3730538
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان از افتخار آفرینی چهار دانش‌آموز گیلانی در سی‌وششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

جابر اخلاقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از گیلان، با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در سی‌وششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، اظهار کرد: چهار رتبه برتر حاصل تلاش دانش‌آموزان گیلانی در مرحله کشوری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها که از 12 الی 20 تیرماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد، 30 دانش‌آموز نخبه گیلانی در پنج رشته تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به تفکیک جنسیت شرکت نمودند و از این میان یک دانش‌آموز پسر و سه دانش‌آموز دختر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

اخلاقی تصریح کرد: فاطمه اصلی در رشته نهج البلاغه از صومعه سرا، سیده بشری میرهاشمی در رشته احکام از ناحیه دو رشت رتبه‌های دوم و یدالله کامرانی در رشته صحیفه سجادیه از تالش و فاطمه برناس در رشته تفسیر از ناحیه یک رشت رتبه‌های چهارم را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ از یکم لغایت نهم مرداد سالجاری، 44 دانش‌آموز دیگر استان گیلان 25 نفر در رشته‌های آوایی پسران و 19 نفر در بخش دختران به شهر تهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha