هم‌اندیشی فعالان قرآنی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد
کد خبر: 3730580
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

هم‌اندیشی فعالان قرآنی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ هم‌اندیشی فعالان قرآنی منطقه یکم امامت نداجا روز گذشته، 24 تیرماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ نشست هم‌اندیشی فعالان و متسابقان قرآنی منطقه یکم امامت نداجا با مسئول دارالقرآن نیروی دریایی ارتش، روز گذشته، 24 تیرماه برگزار شد.
این نشست به منظور دیدار چهره به چهره و بررسی میزان آمادگی متسابقان و همچنین بررسی مشکلات و موانع دوره بازدید از مناطق و پایگاه‌های نداجا توسط دارالقرآن برنامه‌ریزی شده است. در ادامه دیدارها از منطقه چهارم انزلی مرکز آموزش رشت و همچنین ستاد نداجا در خانه قرآن گل‌های بهشتی منطقه یکم بندر عباس برپا شد.
طی این نشست ضمن بیان مطالبی در خصوص هجدهمین دوره مسابقات سراسری نیروی دریایی از نزدیک با متسابقان و مربیان آنها دیدار به عمل آمد.
همچنین در حاشیه این دیدار حجت‌الاسلام حیدری، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه به اهمیت فعالیت‌های قرآنی این منطقه پرداخت و به طرح‌های قرآنی چون برپایی طرح رحله ویژه 50 نفر از فرزندان و همسران کارکنان، برپایی طرح رحله ویژه 15 نفر از فرزندان ذکور، برگزاری دوره آمادگی ویژه متسابقین نداجا در مسابقات سراسری نیروی دریایی و ارتش با حضور اساتید مدعو، برپایی بیش از دو مرحله آزمون تفسیر جزء 18 ویژه خانواده‌ها و بانوان شاغل و برگزاری جلسات هم‌اندیشی تبا حضور رئیس عقیدتی ـ سیاسی و مسئول دارالقرآن با حافظان و قاریان به صورت نوبه‌ای اشاره کرد.
وی همچنین بر برپایی جلسات عمومی روخوانی، روان‌خوانی و حفظ و برپایی محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌ها باتوجه به مناسبت‌های مذهبی و همچنین راه‌اندازی دارالتحفیظ کارکنان وظیفه در جوار مسجد غدیر منطقه یکم اشاره کرد.
همچنین صبح امروز، 25 تیرماه نیز جلسه ویژه‌ای با حضور بانوان شاغل در بیمارستان منطقه یکم برگزار شد.
انتهای پیام

captcha