جای خالی مسئولان استانداری در افتتاحیه مسابقات قرآن مازندران
کد خبر: 3730623
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

جای خالی مسئولان استانداری در افتتاحیه مسابقات قرآن مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حضور معاون و حتی مدیر کلی از استانداری در افتتاحیه بزرگترین رویداد قرآنی استان انتظاری است که جامعه قرآنی از مسئولان دارند و کم محلی به این رویداد بزرگ، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

جای خالی مسئولان استانداری در افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن
به گزارش ایکنا از مازندران، اولین روز مسابقات قرآنی استان مازندران امروز، 25 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان اوقاف و آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در باشگاه برق ساری برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که از مدت‌ها قبل برای اجرای آن تلاش شبانه روزی شد و مسئولان برگزاری این مسابقات جلساتی را در استانداری مازندران برگزار کردند تا فعالان قرآنی شاهد یک افتتاحیه باشکوه و ارزشی باشند متاسفانه هیچ یک از مسئولان از استانداری در افتتاحیه حضور نداشته و این کم محلی به بزرگترین رویداد قرآنی استان چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.
حضور استاندار یا معاونین در این رویداد قرآنی و ارائه سخنانی درباره رویکرد استانداری در خصوص حمایت از فعالین قرآنی و ارائه گزارشی از فعالیت شورای توسعه قرآن استان می تواند برای فعالین قرآنی امیدبخش باشد.
هر چند گفته شده که در اختتامیه این مسابقات قرار است استاندار حضور یابد اما حضور معاون و حتی مدیر کلی از استانداری در افتتاحیه این مراسم انتظاری است که جامعه قرآنی از مسئولان دارند و پیداست که خالی کردن چنین فضایی از سوی مسئولان استان جز مهجوریت قرآن چیز دیگر در ذهن متسابقین خطور نمی‌کند.
انتهای پیام
علی پاداشی

captcha