دهه كرامت، حركتی برای ایجاد امید و سرزندگی معنوی در میان ملت باشد
کد خبر: 3730630
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
آیت‌الله دژكام:

دهه كرامت، حركتی برای ایجاد امید و سرزندگی معنوی در میان ملت باشد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان فارس تأكید كرد كه حرکت دهه کرامت، حرکتی برای ایجاد امید و نشاط و سرزندگی معنوی و صحیح در همه ملت ما باشد.

دهه كرامت، حركتی برای ایجاد امید و سرزندگی معنوی در میان ملت باشد

به گزارش ایكنا از فارس،‌ آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 25 تیرماه در دیدار با خادمان حرم امام رضا(ع) گفت: 4 امامزاده بلافصل از اولاد امام موسی كاظم(ع) شامل احمدبن موسی(ع)، محمدبن موسی(ع)، حسین‌بن موسی(ع) و ابراهیم‌بن موسی(ع) در شهر مقدس شیراز مدفون هستند.
وی به بیان مناقب و روایت‌هایی درباره هر كدام از این امامزادگان پرداخت و افزود: بركات زیادی از مرقد مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) صادر می‌شود و آن حضرت نیابت امام رضا(ع) را در منطقه ما دارد.
آیت‌الله دژكام با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری تأكید كرد: همان‌طور كه معظم‌له دشمنان اسلام با اصل دین مخالف هستند و موشک و مسئله هسته‌ای بهانه است و با آیین اسلامی ما مخالف هستند و برای ضربه زدن به آن برنامه‌ریزی کردند و یکی از برنامه‌هایشان این است که مردم را ناامید و خسته کنند.
امام جمعه شیراز با اشاره به دهه كرامت نیز گفت: حرکت دهه کرامت ان‌شاءالله حرکتی برای ایجاد امید و نشاط و سرزندگی معنوی و صحیح در همه ملت ما باشد.
وی در ادامه به حضور خادمان حرم رضوی در فارس اشاره كرد و افزود: حضور خادمان آن حضرت، موجب امیدواری مردم است كه امیدواری را از حرم امام رضا(ع) همراه آورده و با مردم قسمت می‌كنند.
آیت‌الله دژكام اظهار كرد: این‌ها روزها دشمنان ما گفته‌اند كه بر علیه ما بسته دارند و ما هم برای آن‌ها بسته داریم و بسته ما همین است که شما از طرف امام رضا(ع) تشریف آوردید و امیدوارم طوری اقدام کنید که امام رضا(ع) هم از شما حمایت کند که حس امیدواری و اطمینان به آینده نظام اسلامی به برکت اهل بیت(ع) در مردم زنده شود زیرا هرکس از هر جایی مانده در خانه امام رضا(ع) ناامید نمی‌شود.
وی یادآور شد: بسیاری از جوانان که در مرز خودکشی بودند اما به برکت توسل به اهل بیت(ع) اکنون همه چیز دارند و دیگر ناامید نیستند و این را باید در فضای امروزه جامعه بیشتر تبلیغ کنید.
انتهای پیام

captcha