نغمه‌سرایی شاعران آیینی در شب شعر ملی «ملكوت هشتم» در شیراز
کد خبر: 3730643
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

نغمه‌سرایی شاعران آیینی در شب شعر ملی «ملكوت هشتم» در شیراز

گروه فرهنگی ـ همزمان با ایام دهه كرامت و مطابق روال هر سال، شب شعر ملی «ملكوت هشتم» در سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

نغمه‌سرایی شاعران آیینی در شب شعر ملی «ملكوت هشتم» در شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، هاشم كرونی، كارشناس مسئول مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس امروز، 25 تیرماه از برگزاری شب شعر ملی «ملكوت هشتم» در شیراز خبر داد و گفت: همزمان با ایام دهه كرامت و مطابق روال هر سال، این شب شعر در سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه جمعی از شاعران آئینی و رضوی برجسته كشورمان در این شعر به نغمه‌سرایی می‌پردازند، افزود:‌ این شب شعر همزمان با 8 استان كشور در شیراز برگزار خواهد شد.

كرونی زمان برگزاری این شب شعر را ساعت 17 روز چهارشنبه، 27 تیرماه جاری اعلام كرد و گفت: این همایش در سالن كوثر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد كه حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است.

وی همچنین با بیان اینكه همزمان با این برنامه انجمن شعر رضوی فارس نیز گشایش خواهد یافت، یادآور شد: در این همایش شاعرانی نظیر محمدجواد غفورزاده «شفق»، سیدمحمد رستگار و سعید رستگار نیز حضور دارند.

كرونی در پایان یادآور شد: در برگزاری این مراسم  سازمان آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و نمایندگی این آستان در فارس، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و انجمن ادبی آستان مهر و کارگاه شعر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس با ما همکاری دارند.

انتهای پیام

captcha