راه یابی 96 اثر از کودکان مازندرانی به جشنواره بین المللی امام رضا(ع)
کد خبر: 3730667
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

راه یابی 96 اثر از کودکان مازندرانی به جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

گروه معارف- همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، 96 اثر کودکان مازندرانی به این مسابقات راه یافت.

راه یابی 96 اثر از کودکان مازندرانی به جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

به گزارش ایکنا مازندران، شانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی در بخش کودک و نوجوان با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان، توجه به سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا(ع) به ویژ رافت و مهربانی ایشان و بررسی و مطالعه در هجرت این امام از مدینه تا خراسان برگزار می‌شود. 
مرحله‌ استانی این جشنواره، در بخش کودک و نوجوان با عنوان «قدمگاه عشق» در سطح 25 مرکز ثابت، 4 مرکز سیار روستایی، یک مرکز پستی و در مجموع 32 مرکز کانون پرورش فکری مازندران در رشته های کاردستی، پژوهش اعضا، کتاب سازی، نامه ای به امام، خاطرات زیارت (خاطره نویسی)، سرود، پویانمایی، طراحی تمبرپستی و کارت پستال سازی برگزار شد. 
بر اساس این گزارش، پس از ارسال فراخوان به مراکز در اسفندماه سال 96 تانیمه خردادماه سال 97 به واسطه پیگیری کارشناسان و همت  مربیان و استقبال با شور و نشاط اعضای مراکز فرهنگی و هنری در استان، بیش از 400 اثر از 293 نفر عضو  در بخش‌های کاردستی، پژوهش اعضا، کتاب سازی، نامه ای به امام، خاطرات زیارت (خاطره نویسی)، سرود، پویانمایی، طراحی تمبرپستی و کارت پستال سازی به دبیرخانه استانی  رسید. 
در نهایت پس از داوری اولیه از سوی کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش کانون؛ 96 اثر از مجموع آثار برگزیده استانی جهت ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شد تا در رقابت با سایر برگزیدگان از استان‌های دیگر قرار گیرد. 
به گزارش ایکنا، همزمان با دهه کرامت و در آیینی از برگزیدگان استانی بخش کودک ونوجوان جشنواره رضوی در شهرستان تنکابن تقدیر می‌شود. 

انتهای پیام

captcha