جای خالی عفاف و حجاب در برنامه‌های صدا و سیما
کد خبر: 3730669
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
مدیر حوزه علمیه استان قزوین مطرح کرد:

جای خالی عفاف و حجاب در برنامه‌های صدا و سیما

گروه فرهنگی- مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: چرا در رسانه ملی باید برنامه‌های آشپزی هر روز در شبکه‌های مختلف پخش شود، ولی در رابطه با موضوع مهم حجاب و عفاف برنامه خاصی تولید و پخش نمی‌شود.

 جای خالی عفاف و حجاب در برنامه‌های صدا و سیما

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، امروز 25 تیر ماه در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، به نقش خطیر رسانه ملی در مقوله ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: صداوسیما که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک دانشگاه عظیم محسوب می‌شود باید برنامه‌هایی در این خصوص تولید و به مخاطبین ارائه نماید.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: چرا در رسانه ملی باید برنامه آشپزی هرروز در شبکه‌های مختلف پخش شود، ولی در رابطه با موضوع مهم حجاب و عفاف برنامه خاصی تولید نمی‌شود.
عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه قزوین اعم از برادران و خواهران امروز کارشناسان برجسته و صاحب‌قلمی هستند که می‌توانند تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان صداوسیما را در موضوع حجاب و عفاف یاری نمایند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم به حجاب و عفاف دستور داده است. پیامبر (ص) نیز آن را به‌عنوان یکی از برنامه‌های دینی خود ابلاغ فرموده و مسلمانان به این امر مقدس توجه کرده و اطاعت کردند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: عفاف و حجاب لازم و ملزوم یکدیگر بوده و فریضه دینی است، به نظر فقها و علمای اسلام یکی از ضروریات دین است که از سوی خداوند متعال به آن دستور داده‌شده است.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فرهنگ مبتذل غربی یکی از راه‌های نفوذ، آمریکا، انگلیس و استعمارگران در جوامع اسلامی است و سعد دارند با برنامه‌ریزی و از کانال بی‌حجابی به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز باید در مقابل تهاجم فرهنگی حرکت مشابه ایجاد کرد و مردان و زنان مؤمن و مسئولان همه باهم در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند.

انتهای پیام

captcha