طرح عیادت گامی مؤثر در ارتقای سلامت ایثارگران است
کد خبر: 3730676
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

طرح عیادت گامی مؤثر در ارتقای سلامت ایثارگران است

گروه فرهنگی- معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: اجرای طرح عیادت با هدف سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و منازل در حال اجراست که گامی مؤثر در ارتقای سلامت ایثارگران است.

به گزارش ایکنا از یزد، اجرای طرح عیادت با ابتکار استان یزد از سال 1394 آغاز شد که هدف اصلی این طرح سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و منازل است.
سیروس آقا بزرگی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تشریح برنامه‌های این طرح اظهار کرد: اجرای طرح عیادت گامی مؤثر در ارتقای سلامت ایثارگران است.
آقابزرگی افزود: از ابتدای سال 94 باهدف سرکشی از ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها ضمن هماهنگی با مراکز درمانی سطح استان به‌ محض مراجعه هر یک از جامعه هدف به این مراکز مراتب به بنیاد اطلاع داده می‌شود و نماینده بنیاد با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از ایثارگر بستری بر ارائه خدمات درمانی وی نظارت می‌کند.
وی حضور مسئولان ارشد استان را از نقاط قوت این طرح عنوان کرد و افزود: در راستای جلب رضایت بیشتر ایثارگران، با مسئولان مختلف استان هماهنگی لازم انجام‌ شده در این طرح مشارکت داشته باشند که الحمدالله با استقبال خوبی مواجه شده و رضایت نسبی ایثارگران را به همراه داشته است.
آقا بزرگی تصریح کرد: علاوه بر سرکشی روزانه یکی از همکاران پزشک بنیاد، مدیرکل و معاونین بنیاد هم به‌صورت هفتگی این برنامه را در دستور کاردارند که در سه‌ماهه اول امسال از 318 ایثارگر بستری عیادت انجام شد.

captcha