لزوم تغذیه فکری، هدایت و حمایت از هیئت‌های مذهبی
کد خبر: 3730718
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد:

لزوم تغذیه فکری، هدایت و حمایت از هیئت‌های مذهبی

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان باید تغذیه فکری،حمایت و هدایت از هیئات مذهبی در اولویت قرار گیرد.

تغذیه فکری،حمایت و هدایت از هیئات مذهبی در اولویت قرار دارد

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌ شمالی اظهار کرد:برای توسعه فرهنگ دینی باید ظرایف زیادی رعایت شود تا فرهنگ دینی در یک برنامه ریزی دقیق بسط یابد.
وی افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی از سوی دشمن و تغییر فرهنگ برای نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی وحفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب باید هیئت‌های مذهبی مورد توجه قرار گیرند.
خادمی ادامه داد:برای توسعه فرهنگ اسلامی باید مساجد و هیئت‌های مذهبی به عنوان بزرگترین پایگاه مردمی ساماندهی و سازماندهی شوند و تغذیه صحیح فرهنگی با حضور مبلغین اعزامی انجام گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی عنوان کرد: آموزش و مخاطب شناسی یکی از شیوه‌های تبلیغ است و در سال گذشته با حضور اساتید علوم و معارف اسلامی از قم کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار شد.
خادمی خاطرنشان کرد:تکریم مسئولین هیئت های مذهبی فعالان گمنام فرهنگی که جز برای رضای خداوند تلاشی نمی‌کنند در دستور کار قراردارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت:اعزام مبلغ و مربیان تربیتی در ایام فراغت از تحصیل یکی دیگر از برنامه های انجام شده است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را بسوی مساجد سوق دهد.
وی یادآورشد: خراسان شمالی دارای بیش از یک هزار هیئات مذهبی شناسنامه دار استان است.

captcha