سرپرست جدید آموزش‌و‌پرورش محلات منصوب شد
کد خبر: 3730729
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

سرپرست جدید آموزش‌و‌پرورش محلات منصوب شد

گروه فرهنگی – سرپرست جدید اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان محلات با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و دیگر مسئولان شهرستانی، منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش محلات روز گذشته ۲۵ تیرماه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

سرپرست جدید آموزش‌و‌پرورش محلات منصوب شد
علی شیرخانی، معاون پرورشی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) خطاب حضرت علی(ع) می‌فرمایند: چهار خصلت اگر در کسی وجود داشته باشد، می‌توان او را مومن واقعی نامید؛ صدق و راستی، شکرگزاری، حیا و خوش‌خلقی. اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد باید متعهد باشد که در جهت اهداف انقلاب خدمت کند.
وی افزود: اولین خصلت انسان مومن صدق و راستی است. مدیران ما بایستی در تمامی کارهایشان شفاف‌ باشند و همواره مسائل را شفاف‌سازی کنند. به قولی بایستی در اتاق شیشه‌ای باشند تا کارهایی که انجام می‌دهند مشخص باشد. یکی از صفاتی که آقای شمس داشتند صدق و راستی ایشان بود که هر مدیری بایستی داشته باشد.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دومین صفت، شکر است. بایستی به خاطر مسئولیتی که به ما واگذار شده شاکر خداوند متعال باشیم. باید سنگ بنای خودمان را روی بنای قبلی بچینیم تا قدمی برای سیستم آموزش و پرورش کشور برداشته باشیم.
وی ادامه داد: مورد دیگر در رابطه با حیا است. بایستی در همه احوال و کارها خداوند را شاهد و ناظر اعمالمان بدانیم و رفتار‌هایمان را با توجه به وجود یک ناظر اصلاح کنیم. با توجه به اینکه کار ما با مردم و دانش‌آموزان سروکار دارد حسن خلق و اخلاق نیکو بسیار ارزشمند است.
شیر‌خانی تشریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند: در مصیبت کربلا چیزی که این مصائب را برای من آسان کرد این بود که ایمان داشتم کسی مرا می‌بیند و ناظر رفتار من است. اگر روابط ما حسنه شود دیگر شاهد سیاسی‌بازی و بحث‌های سیاسی نخواهیم بود. اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش رساندن جامعه به اخلاق طیبه است.
وی در پایان گفت: شهرستان محلات برای ما ارزش ویژه‌ای دارد. مراکز قرآنی به دانش‌آموزان فرهنگی و قرآنی نمونه‌ای که محلات دارند؛ باعث پیشروی فرهنگی و جایگاهی استان در سطح کشور می‌شود. همگرایی که در محلات وجود دارد در شهرستان‌های دیگر وجود ندارد. از مدیریت جدید آموزش و پرورش محلات هم می‌خواهیم که از موسسات و دانش‌آموزان قرآنی و فرهنگی حمایت ویژه‌ای کنند.

سرپرست جدید آموزش‌و‌پرورش محلات منصوب شد
در پایان این مراسم از حسن شمس سرپرست سابق اداره‌ آموزش و پرورش محلات تجلیل و محمود الله‌یاری به این سمت منصوب شد.
انتهای پیام

captcha