اعطای گواهینامه «حُسن تلاوت» به 930 دانش‌آموز لبنانی
کد خبر: 3730731
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

اعطای گواهینامه «حُسن تلاوت» به 930 دانش‌آموز لبنانی

گروه بین‌الملل ـ انجمن اسلامی خیریه «المقاصد» بیروت، به 930 دانش‌آموز دختر و پسر لبنانی، گواهینامه حُسن تلاوت اعطا کرد.

اعطای گواهینامه حسن تلاوت به 930 دانش‌آموز لبنانی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری nna-leb؛ انجمن اسلامی خیریه المقاصد بیروت در مراسمی که با حضور شیخ امین کردی، نماینده عبداللطیف دریان، مفتی اعظم لبنان، فیصل سنو، رئیس انجمن و جمعی از شخصیت‌ها و والدین دانش‌آموزان برگزار شد، به 930 دانش‌آموز دختر و پسر پایه ششم ابتدایی که در مدارس وابسته به این انجمن تحصیل می‌کنند، گواهینامه حُسن تلاوت قرآن اعطا کرد.

 در این مراسم، پیام عبداللطیف دریان، مفتی لبنان توسط امین کردی قرائت شد که وی در این پیام تأکید کرد: «ما امت قرآن هستیم و عزت، قدرت، فرهنگ، بقا و آرامش قلب‌های ما از قرآن است و اگر دائما با قرآن باشیم، هرگز گمراه نخواهیم شد».

وی در ادامه با بیان این که اندیشه افراط‌گرایانه می‌خواهد ما را از قرآن دور کند، به دست‌اندرکاران انجمن خیریه اسلامی المقاصد بشارت داد تا زمانی که به قرآن تمسک جویند، خداوند مشکلات را از سر راه آن‌ها برداشته و راه را برای آن‌ها همواره خواهد کرد.

مفتی اعظم لبنان در این پیام با تصدیق این جمله که ما قرآن را حفظ نمی‌کنیم، بلکه قرآن حافظ ماست، گفت: اگر با قرآن باشیم نسل‌های ما به خواست خداوند حفظ خواهند شد.

در پایان این مراسم، گواهینامه و جوایز دانش‌آموزان توسط نماینده مفتی لبنان، رئیس انجمن المقاصد و رئیس مؤسسه «عمر داعوق» به دانش‌آموزان اعطا شد.

انتهای پیام

captcha