تقویم جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی و گردشگری استان اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 3730750
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

تقویم جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی و گردشگری استان اردبیل تدوین می‌شود

گروه اجتماعی - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هدفگذاری‌های لازم انجام شده تا استان اردبیل تا سال ۲۰۲۰ به استان جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی و گردشگری تبدیل شود.

تقویم جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی و گردشگری استان اردبیل تدوین می‌شود
به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، روزگشذته ۲۵ تیرماه در جلسه بررسی برنامه‌های توسعه گردشگری در استان اردبیل تصریح کرد:هدفگذاری‌های لازم شده تا استان اردبیل با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالا و متنوع آن، تا سال ۲۰۲۰ به استان جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی و نگین گردشگری تبدیل شود.
وی با اشاره به تنوع آب و هوایی، آداب و رسوم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در استان اردبیل گفت: این ظرفیت‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهیم و فرصتی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه گردشگری و فرهنگی به شمار می‌رود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گردشگری را مهمترین محور برای توسعه استان اردبیل با توجه به جاذبه‌هایی موجود در منطقه برشمرد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با بهره‌برداری بهینه و شایسته از ظرفیت‌های موجود گردشگری در استان زمینه برای توسعه استان با محوریت گردشگری را فراهم آوریم.
فلاحی از تدوین تقویم برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فرهنگی و گردشگری در استان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا این رویداد‌ها و جشنواره‌ها در تمامی مناطق استان برگزار شده و ۱۰ شهرستان استان سهمی در این حوزه داشته و در این زمینه نقش تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اردبیل با حمایت مسئولان استانی بیان کرد: برای رونق و توسعه گردشگری استان اردبیل نیازمند حمایت و فعالیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران هستیم تا بتوانیم توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری را در استان فراهم آوریم که برای تحقق این مهم از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان حمایت می‌شود.
انتهای پیام

captcha