معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان اردبیل
کد خبر: 3730751
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، نفرات برتر این دوره از مسابقات در اردبیل معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، روزگذشته ۲۵ تیرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد: با برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در بخش برادران در اردبیل معرفی و برای اعزام به مرحله کشوری این مسابقات مشخص شدند.
وی افزود: در رشته قرائت تحقیق محمد اسمعیلی، مهدی صلاحی و سجاد کاووسی، در رشته ترتیل شهرام رحمانی، مهدی حکیمی و علی فروتن و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز کریم ایزدی، یاسر جاهد و، ولی شجاعی توانستند مقام‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء سعید عزیزی، اصغر دین دوست و رامین رستمی به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند، در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز علیرضا قلیزاده و سیدمحسن موسویان اول و دوم شدند و در رشته حفظ پنج جزء نیز حمیدرضا اسمعیل‌زاده، رضا پاک‌نژاد و مرتضی، ولی زاده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
قیامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل به شکلی منسجم و منظم با حضور شرکت‌کنندگان برگزار شد تا نفرات برتر این دوره مشخص شده و برای اعزام به مرحله کشوری این دوره از مسابقات افراد منتخب معرفی شوند.
وی از معرفی نفرات برتر مسابقات اذان و دعاخوانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل خبر داد و افزود: در رشته دعاخوانی احد حاجی‌زاده، محمد حبیب‌زاده و قاسم هاشمی مقام‌های نخست تا سوم را به دست آورند و در رشته اذان نیز مهدی کفاش‌نیا، روشن قویدل و علی رزم‌آور به مقام‌های نخست تا سوم دست یافته و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۲
0
0
سلام
نفرات برتر رشته حفظ و معارف حدیث رو چرا اعلام نکردن
captcha