پایان هفته قرآنی در خوزستان/ مسابقات قرآن خوزستان ۲۸ و ۲۹ تیر برگزار می‌شود
کد خبر: 3730760
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

پایان هفته قرآنی در خوزستان/ مسابقات قرآن خوزستان ۲۸ و ۲۹ تیر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان ۲۸ و ۲۹ تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان 28 و 29 تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان و مدرسه شاهد عفاف با حضور 350 تا 400 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

شویع‌نژاد گفت: امسال برای نخستین بار به منظور کمک به شرکت‌کنندگان پیش از ورود به آزمون پذیرش شفاهی به صورت آنلاین صورت می‌گیرد که طی آن شرکت‌کننده با استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای تعبیه شده در محل مسابقات به تعدادی از سؤالات به صورت تستی پاسخ می‌دهد و پس از آن نمره خود را دریافت می‌کند که این امتیاز به نمره پایانی آزمون شفاهی کمک می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مهدی دغاغله با عنوان سرپرست هیأت داوران در بخش آقایان و خیریه عچرش در بخش بانوان از سوی مرکز تعیین شده‌اند، گفت: مسعود سیاح‌گرجی در بخش تجوید، حجت‌الاسلام گودرزی در بخش دعاخوانی، مهدی دغاغله در بخش لحن، قاسم بستانی در بخش وقف و ابتدا، شجاع زویدات در بخش صحت حفظ و قاسم مقدمی در بخش صوت داوری بخش آقایان و صدیقه لویمی در بخش صحت حفظ، نرگس سالمی در بخش لحن، منظر نویدی در بخش صوت، فخریه سیلاویان در بخش دعاخوانی، خیریه عچرش در بخش وقف و ابتدا و شریفی در بخش تجوید داوری بخش بانوان را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: شرکت‌کنندگان شهرهای دزفول، باغملک، ایذه، رامهرمز، شوش، بهبهان، مسجدسلیمان و اندیمشک در روز پنج‌شنبه 28 تیرماه رقابت خود را آغاز می‌کنند و جمعه 29 تیرماه رقابت شرکت‌کنندگان شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، رامشیر، سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، ماهشهر و شوشتر برگزار خواهد شد.

شویع‌نژاد گفت: اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان به همراه اعلام نتایج برگزیدگان بعدازظهر شنبه 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha