دشمن از طریق تبلیغات سوء، جوانان و افکار مردم را منحرف می‌کنند
کد خبر: 3730761
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

دشمن از طریق تبلیغات سوء، جوانان و افکار مردم را منحرف می‌کنند

گروه اجتماعی - مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل گفت: دشمن از طریق تبلیغات سوء جوانان و افکار مردم را منحرف می‌کنند و ما نیز باید در جهت تبلیغات فرامین دینی و فرهنگی خود تلاش کنیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریمی، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل روزگذشته ۲۵ تیرماه در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی خلخال گفت: دشمن از طریق تبلیغات سوء جوانان و افکار مردم را منحرف می‌کنند و ما نیز باید در جهت تبلیغات فرامین دینی و فرهنگی خود به‌ویژه نماز وحدت بخش جمعه تلاش کنیم.
وی افزود: نماز جمعه از یادگار‌های ارزشمند امام امت است که این روز‌ها بسیار نقش آن به‌عنوان سنگر مستحکم دینی و انقلابی مشهود است.
حجت‌الاسلام محسنی، رئیس تبلیغات اسلامی خلخال نیر در این دیدر با بیان اینکه با رهبری مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران از همه نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان آگاه می‌شوند، ادامه داد: بیش از ۴۰ سال پایگاه نماز جمعه مورد کینه‌توزی و دشمنی دشمنان اسلام قرار گرفته و باید این آرزو را استکبار به گور ببرد که اجتماع و همبستگی مردم در نماز جمعه را از بین برده و به اهدافش برسد، زیرا ملت ایران در نماز جمعه نمایش اقتدار و شکوه افتخار را داشته و برابر همه دشمنان به برکت خون شهیدان تا آخرین نفس به دفاع از انقلاب و اسلام می‌پردازد.
حجت‌الاسلام محسنی افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی خلخال تا زمان معرفی امام جمعه جدید این شهرستان همسو با سایر ارگان‌ها و ستاد نماز جمعه شهرستان تمام تلاش خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر نماز جمعه به کار خواهد بست.
انتهای پیام

captcha