حرکت به سمت درآمد پایدار در شهرداری یاسوج
کد خبر: 3730762
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

حرکت به سمت درآمد پایدار در شهرداری یاسوج

گروه اجتماعی ـ شهردار یاسوج گفت: باید با همکاری با بخش خصوص و همچنین با ورود به درآمدهای پایدار مشکلات را برطرف کنیم.

حرکت به سمت درآمد پایدار در شهرداری یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، نستهن مقدم، شهردار یاسوج روز گذشته، 25 تیرماه در نشست خبری، اظهار کرد: یاسوج اکنون مقصد سکونت بسیاری از مردم استان شده است که باید ۱۳۴ هزار نفر را خدمات دهیم که اکنون ۲۰۰ هزار نفر در این شهر در حال سکونت هستند.
وی با بیان اینکه در دوره کنونی جای جمعیت روستایی و شهری جابجا شده، افزود: باید دید که آیا شهرداری‌ها می‌توانند این حجم از مهاجرت را در خدمات‌رسانی جوابگو باشند.
شهردار یاسوج فرسودگی معابر را از اهم مشکلات دانست و عنوان کرد: عدم تامین و عدم توزیع مناسب منابع یکی از مشکلات در این حوزه است و در این دوره نهضت بهسازی معابر را با پیش بینی منابع ۱۰۰ میلیارد تومانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر منابع تامین شود از این حالت کنونی در معابر خارج خواهیم شد.
مقدم بیان کرد: به علت عدم رعایت بسیار از مسایل فضای سبز با مشکل مواجه می‌شود که در زلزله اخیر به علت هجوم مردم به فضای سبز آسیب جدی دیدند.
وی با بیان این که درآمدهای شهرداری ناچیز است، تصریح کرد: باید با همکاری با بخش خصوص و همچنین با ورود به درآمدهای پایدار مشکلات را برطرف کنیم، چراکه بسیاری از شهروندان دیگر توان پرداخت عوارض را ندارند.
شهرداریاسوج ابراز کرد: در آینده‌ای نزدیک سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرداری یاسوج راه‌اندازی می‌شود و می‌توان از این طریق نسبت به گسترش ظرفیت‌های فرهنگی اقدام کرد. همچنین از ظرفیت افراد نخبه در این سازمان استفاده خواهد شد.
مقدم از تحقق ۲۰ عنوان برنامه در حوزه بانوان خبر داد و یادآور شد: توجه به حوزه بانوان در فعالیت‌ها به رشد و ارتقای شهری کمک می‌کند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید علی خامنه ای عشقم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۵۴
0
0
درود بر شما جناب آقای دکتر مقدم شهردار زحمتکش و دستپاک ومردمدار پایتخت طبیعت ایران
captcha