برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان+تصاویر
کد خبر: 3730769
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان+تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی - اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان با حضور استاد«مهدی غلام نژاد» نفر اول مسابقات بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در مسجد رسوال‌الله کوی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان با حضور استاد«مهدی غلام نژاد» نفر اول مسابقات بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز عصر روز گذشته 25 تیرماه در مسجد رسوال‌الله کوی دانشگاه تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف خیری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این مراسم، اظهار کرد: امروز فشارهای اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد اما همان طور که قوم حضرت ابراهیم در مقابل با فرعون به خداوند متعال پناه آوردند ما هم اگر به قدرت خداوند یکتا ایمان داشته باشیم هیچ مشکلی در کشورمان نخواهد بود.

وی، با تاکید بر اینکه قرآن باید برنامه زندگی ما بشود خاطرنشان کرد: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه زیر فشار و تهدیدها و تحریم های غرب و آمریکا بوده‌ایم. همان طور که در کتاب چهل تدبیر(مروری بر مقاطع بحرانی تاریخ جمهوری اسلامی ایران) آمده است ما چهل بحران را بعد از پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته ایم.

حجت‌الاسلام خیری افزود: امروز هم اگر ما به خداوند و کتاب آسمانی قرآن اعتقاد داشته باشیم و هر روز ذکر «ایاک نعبد و ایاک نستعین» سر دهیم نه ترامپ و نه اسراییل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

همچنین در این مراسم استاد مهدی غلام نژاد به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تعدای از قرآن آموزان و دست اندرکاران برگزاری این طرح تقدیر به عمل آمد.

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان

 

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان

 

برگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضانبرگزاری اختتامیه دومین طرح بزرگ با قرآن در رمضان

انتهای پیام

captcha