درخشش دانش‌آموزان لرستانی در مرحله کشوری مسابقات نخبگان علمی ـ قرآنی
کد خبر: 3730772
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

درخشش دانش‌آموزان لرستانی در مرحله کشوری مسابقات نخبگان علمی ـ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات نخبگان علمی، قرآنی که در البرز برگزار شد، موفق به کسب شش رتبه برتر شدند.

کسب 6 رتبه برتر لرستان در مرحله کشوری مسابقات نخبگان علمی ـ قرآنی

اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از کسب مقام دوم کشوری دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در مسابقات قرآنی و علمی در بین دبیرستان‌های معارف سراسر کشور خبرداد.
وی با تبریک این موفقیت به همکاران، اولیا، مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان خانم‌ها فرشته رضایی، سوسن سپهوند، مسئولین ناحیه یک و جامعه فرهنگیان استان، افزود: دختران دبیرستان علوم و معارف اسلامی ناحیه یک خرم‌آباد با کسب سه مقام اول انفرادی و سه مقام گروهی در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان البرز و در شهر کرج برگزارشد، خوش بدرخشند.
عباس‌زاده اضافه کرد: کسب رتبه اول تجزیه دانش‌آموز زهرا خانی، کسب رتبه اول تجزیه و ترکیب توسط دانش‌آموز سیده زهرا موسوی، کسب رتبه اول پژوهش توسط دانش‌آموز نرجس نعمتی، کسب رتبه سوم نهج‌البلاغه توسط مریم خورشیدوند، رتبه سوم پژوهش توسط هانیه گوهری و فاطمه غفاری ازجمله موفقیت‌های کسب شده توسط دانش‎آموزان لرستانی است.

انتهای پیام

captcha