معرفی رئیس جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3730783
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

معرفی رئیس جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

 رئیس جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد
به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عصر روز گذشته 25 تیرماه با برگزاری آیینی با حضور حجت‌الاسلام علی تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده به عنوان رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد خلیلی قدردانی شد. 
حجت‌الاسلام علی تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در این مراسم گفت: علم و دانش اگر در نظامی توحیدی مورد استفاده قرار گیرد، موثر واقع می‌شود.
وی، افزود: انسان در هر جایگاهی که است اگر هدف خود را ترسیم کند، وظایف و نحوه حرکت او به سوی هدف، خود به خود مشخص می‌شود. 
حجت‌الاسلام تقوی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظام توحیدی شکل گرفته و تمام فعالیت‌های آن باید بر اساس هدایت‌های خداوند و اسلام انجام گیرد، در نظام توحیدی همه چیز به خدا منتهی می‌شود. از این رو نیازمند جهاد و فداکاری است و ما هیچ‌وقت نباید احساس ضعف و ناتوانی کنیم.
 معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: باید روحیه انقلابی، دوستی، برادری و وسعت نظر را در تمام دانشگاه‌ها ایجاد کنیم و در انجام تمام امور رضایت‌مندی خداوند را مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم. 
وی، گفت: دانشگاه‌های ما اگر در مسیر نظام توحیدی قرار گیرند می‌توانند موجب تعالی جامعه و انسان شوند. لذا برای اینکه محیط دانشگاه محیطی خدایی شود باید هر یک از مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند. 
حجت‌الاسلام تقوی، گفت: استان آذربایجان‌شرقی همواره با نگاه توحیدی در طول تاریخ، رشادت‌های خود را نشان داده است. امید است با نگاه توحیدی و با همدلی و هم‌افزایی مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها بتوانیم به جایگاه درخور شأن برسیم و تحول‌آفرین باشیم.
عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین گفت: فعالیت نهاد نمایندگی رهبری در همه دانشگاه‌ها برای تقویت باورهای دینی و گسترش فرهنگ ناب اسلامی لازم و ضروری است. 
وی، با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: دفاتر نهاد رهبری موجب رشد و شکوفایی دانشگاه‌ها شده و به برکت وجود دفاتر نهاد رهبری و حضور فعال آن در دانشگاه‌ها است که شاهد رشد ارزش‌های اسلامی و اعتلای فرهنگ دینی در محیط دانشگاه هستیم. 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها گفت: برای تحقق این امر مهم، ارتقای فرهنگی دانشگاه از مطالبات دکتر ولایتی و دکتر رهبر است و باید مورد توجه قرار گیرد. 
جوانپور، افزود: دانشگاه در عرصه جنگ نرم خط مقدم محسوب می‌شود، پس با شناخت دقیق عرصه‌های مورد تهاجم دشمن، می‌توان توطئه‌ها را خنثی کرد. یقیناً با فعالیت و نقش پررونق و مؤثر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ و هم‌افزایی بیش از پیش با معاونت دانشجویی و فرهنگی در این عرصه نیز پیروز خواهیم بود. 
دبیرهیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، حضور موثر روحانیت معظم در دانشگاه‌ها را بسیار پربرکت خواند و گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین رؤسای واحدها و دفاتر نهاد برقرار است. با تمام توان به همکاری شایسته و صمیمانه خود با دفتر نهاد نمایندگی رهبری ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد علمی و دینی و توسعه همه‌جانیه دانشگاه باشیم.
انتهای پیام
captcha