دستورات قرآن در زندگی ما جاری شود
کد خبر: 3730794
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

دستورات قرآن در زندگی ما جاری شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: باید علاوه برانس با قرآن به گونه‌ای عمل کنیم که زندگی ما قرآنی باشد و دستورات قرآن در همه زندگی ما جاری شود.

دستورات قرآن در زندگی ما جاری شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد شب گذشته در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی و افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که در محل سالن سیدالشهداء امامزاده جعفر ع یزد برگزار شد اظهار کرد: اخلاق پیامبر قرآنی بود و ایشان به گونه ای عمل کردند که قرآن مجسم بودند و رفتار و منش سراسر زندگی ایشان قرآنی بود.
وی ادامه داد: حفظ، قرائت و خواندن قرآن باید به گونه ای باشد که فهم قرآن مورد تاکید باشد و آیات قرآن را فهمیده و به دستورات فرامین حضرت حق عمل کنیم.
حجت‌الاسلام زارع زاده افزود: قرآن فقط برای جذاب خوانده شدن نیست و فهم قرآن باید در اولیت باشد و بعد از آن زندگی ما قرآنی شود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد تصریح کرد: باید علاوه برانس با قرآن به گونه ای عمل کنیم که زندگی ما قرآنی باشد و دستورات قرآن در همه زندگی ما جاری شود.
یادآور می شود اجرای گروه تواشیح، تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم از دیگر برنامه های این مراسم بود.
به گزارش ایکنا، مرحله استانی این دوره از مسابقات  26 و 27 تیرماه با حضور 270 نفر در دو بخش برادران و خواهران در محل سالن سیدالشهدا امامزاده جعفر ع یزد در حال برگزاریست.

انتهای پیام

captcha