پویش «امامزادگان سرزمین من» در زنجان آغاز شد
کد خبر: 3730809
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

پویش «امامزادگان سرزمین من» در زنجان آغاز شد

گروه فرهنگی - مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت پویش ملی امامزادگان سرزمین من با هدف جریان‌سازی زندگی پایدار زیر سایه معنویت در این استان آغاز شد.

پویش امامزادگان سرزمین من در زنجان آغازشد
به گزارش ایکنا از زنجان، بهزاد شکوری، مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: پویش ملی امامزادگان سرزمین من به مناسبت دهه کرامت در استان زنجان آغاز شده که در قالب این پویش به برخی سئوالات و شبهات پاسخ داده می‌شود.
 
مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: این پویش در قالب تیزر، موشن‌گرافی و گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی و طرح‌های مفهومی در فضای مجازی انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: محل هزینه‌کرد پول‌های جمع‌آوری شده در امامزادگان، دلیل تعدد امامزادگان در ایران به ویژه افزایش آن‌ها پس از انقلاب، داستان بعضی از امامزادگان همچون امامزاده بیژن چیست؟،  جریان کشف امامزادگان جدید و سایر موارد از جمله موضوعاتی است که در این پوسش به‌آن‌ها پاسخ داده می‌شود.
 
شکوری ادامه داد: به همین منظور نمایشگاه‌هایی به صورت سلسله مباحث در قالب 20 پوستر در 18 امامزاده شاخص استان دایر شده و افزون بر این، طرح‌های مفهومی نیز در سایت اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است.
 
وی یادآور شد: تولیدات رسانه‌ای در قالب تلویزیونی و رادیویی دیگر بخش‌های این پویش را تشکیل می‌دهد که ویژه معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان‌های معنوی در نشاط و پویایی خانواده‌ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت‌های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن و سرای امامزادگان است که در فضای مجازی تولید و منتشر شده است.
 
مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این تولیدات حرکتی هدفمند با موضوع نشاط و تربیت پیوند و سبک زندگی پایدار زیر سایه نوادگان پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) است تا گفتمان لذت زیر سایه معنویت و زیارت را جریان‌سازی کرده و مکان‌های معنوی و از جمله حرم امامزادگان مقدس را وارد سبد سیاحتی و تغذیه روحی و روانی مردم کند.
 
انتهای پیام
captcha