چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اصفهان آغاز می‌شود
کد خبر: 3730824
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
عصر امروز؛

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اصفهان آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از آیین گشایش مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان در روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه خبر داد.

مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان آغاز می‌شود 

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی با اشاره به آغاز رقابت بیش از 500 نفر در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان‌ اصفهان اظهار کرد: آیین گشایش این مسابقات بعد از ظهر روز سه‌شنبه 26 تیرماه در سالن مطهری دانشگاه آزاد اصفهان از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که در این مراسم، قائم مقام مدیر کل اوقاف اصفهان و مسئول کمیته داوران به ایراد سخنرانی پیرامون نحوه برگزاری این دوره از مسابقات می‌پردازند.
وی افزود: این مسابقات در روز چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 تیرماه ادامه دارد و روز پنجشنبه 28 تیرماه با معرفی نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان می‌دهد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: بر اساس سهمیه‌ای که توسط سازمان اوقاف اعلام می شود، نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

 

captcha