مشارکت ۱۰۰ هیئت مذهبی کرمانشاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت
کد خبر: 3730829
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

مشارکت ۱۰۰ هیئت مذهبی کرمانشاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت

گروه اجتماعی - کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۱۰۰ هیئت مذهبی شاخص کرمانشاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت در استان مشارکت دارند.

مشارکت 100 هیئت مذهبی کرمانشاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت

علی انوری، کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، به اجرای 250 برنامه توسط هیئت‌های مذهبی استان در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به منظور توسعه و گسترش جشن‌‌های دهه کرامت در بین اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی افزود: از جمله سیاست‌های محتوایی برنامه‌های دهه کرامت تبیین و تعمیق فرهنگ زیارت با محوریت گسترش حریم امام هشتم و تأکید بر گسترش گفتمان کریمانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی و جهت‌دهی شادی و نشاط عمومی با تأکید بر نشاط و شادی مؤمنانه است.
کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در 100 هیئت مذهبی استان کرمانشاه برگزار می‌شود و در هر شهرستان یک برنامه شاخص خواهیم داشت.
انوری تصریح کرد: در کرمانشاه برنامه‌های دهه کرامت توسط 5 هیئت مذهبی شاخص اجرا می‌شود و از جمله این برنامه‌ها پرچم‌گردانی آستان قدس رضوی است.
وی به برخی از برنامه‌های اجرایی هیئت‌های مذهبی استان در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: توسط کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نمایشگاه‌های فرهنگی در برخی از شهرستان‌های استان برپا می‌شود.
کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در این ایام مسابقات فرهنگی با محوریت هیئت‌های مذهبی در استان برگزار خواهد شد.
انوری در پایان اظهار کرد: در روز میلاد امام رضا(ع) جشن میلاد در تمامی شهرستان‌های استان توسط هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha