برگزاری دوره آموزشی تثبیت در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان
کد خبر: 3730830
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
حجت‌الاسلام موسوی خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی تثبیت در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان

گروه فرهنگی ـ. معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان پذیرفته شده دوره اختبار، در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان با هدف گزینش نهایی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خبرداد.

ح

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان دوشنبه، 25 تیر در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که قریب به 150 نفر از داوطلبان ورود به مدارس علمیه استان لرستان اخیراً دوره اختبار را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: پس‌از قبولی داوطلبان در دوره اختبار، دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان پذیرفته شده دوره اختبار، در 13 مدرسه علمیه استان لرستان با هدف گزینش نهایی داوطلبان ورود به حوزه از اواخر مرداد تا دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که داوطلبان و علاقمندان ورود به حوزه باید با جدیت و سخت‌کوشی برای رقابت هدفمند در مدارس علمیه تلاش کنند، اظهارکرذ: گزینش افراد مهذب، مستعد و انقلابی از ملاک‌های پذیرش نهایی برای ورود به مدارس علمیه است.
معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با بیان این‌که با پذیرش و جذب طلاب مؤمن، انقلابی و مستعد شاهد رشد تهذیبی، اخلاقی، علمی و تبلیغی در حوزه‌های علمیه خواهیم بود، گفت: هدف و جدیت در برگزاری دوره‌های اختبار و تثبیت نیز جذب افراد برتر برای ورود به حوزه است.

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه لرستان

captcha