ایران اسلامی؛ الگوی آزادگان جهان/ مردمان این سرزمین به زانو در نمی‌آیند
کد خبر: 3730831
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

ایران اسلامی؛ الگوی آزادگان جهان/ مردمان این سرزمین به زانو در نمی‌آیند

گروه سیاست و اقتصاد - وزیر اطلاعات اهتزاز پرچم اسلام را دلیل دشمنی قدرت‌های کفر خواند و گفت: ملت ایران زندگی باعزت را از فرامین قرآنی آموخته‌ و هیچگاه به زانو درنمی‌آید.

دشمنی قدرت‌های کفر به علت اهتزاز پرچم اسلام است/ملت ایران هیچگاه به زانو درنمی‌آید

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات در جمع نمازگزاران مسجد النبی زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: ملت ایران زندگی باعزت را از فرامین قرآنی آموخته‌اند و این زندگی عزتمندانه سبب شده تا هیچ‌گاه زیر سایه ننگ سلطه دیگران زندگی نکنند.
 
وی با اشاره به سخنی از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده ایران به سرکردگی استکبار جهانی، با تمام توان به جنگ ملت ایران آمده است تا مردمان این سرزمین را به زانو درآورد همیشه ناکام ماندند.
 
وزیر اطلاعات جنگ هشت ساله علیه ایران را نمونه بارزی از ناکامی‌های دشمن برشمرد و گفت: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، بارها برای اینکه مردمان بااراده این سرزمین را تسلیم خواسته‌های خود کنند، دست به توطئه‌های مختلف زده اما هر بار سرافکنده عقب‌نشینی کرده‌اند.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی الگوی همه آزادگان جهان است و دشمن باید بداند که نمی‌تواند ملت ایران را با فشار و تهدید به زانو درآورد و این ملت هیچگاه در مقابل مستکبران زانو نمی‌زند.
 
حجت‌الاسلام علوی جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را مهم خواند و گفت: این جایگاه به برکت انقلاب اسلامی، داشتن حق تصمیم‌گیری برای خود و شعار «هیهات من الذله» امام حسین (ع) به دست آمده است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنی قدرت‌های کفر با ایران به علت اهتزاز پرچم اسلام بوده خاطرنشان کرد: ملت ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری، هر روز سنگر به سنگر پیشروی کرده و اکنون سردمدار مبارزه با کفر جهانی است.
 
وزیر اطلاعات کشاندن جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره را خیال باطل رئیس‌جمهور آمریکا دانست و گفت: آنچه مسلم است ننگ و شکست عاید استکبار، رژیم صهیونیستی و دشمنان جبهه مقاومت و ایران اسلامی خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha