اعزام 45 مبلغ و مبلغه در دهه کرامت به مناطق مختلف رباط کریم
کد خبر: 3730853
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

اعزام 45 مبلغ و مبلغه در دهه کرامت به مناطق مختلف رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ کمک کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی رباط کریم از اعزام 45 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

اعزام 45 مبلغ و مبلغه در دهه کرامت به مناطق مختلف رباط کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمد صالح افخمی، کمک کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از اعزام 45 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
وی، افزود: این اعزام از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به منظور ذکر فضائل و مناقاب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مساجد شهر و روستایی انجام می‌شود.
این مسئول، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های شاد، سخنرانی، گفتمان‌های دینی، مشاوره، مراسم جشن و سرور، تبیین اصلاح الگوی مصرف، ترویج سنت و سیره امام رضا(ع) با مفاهیم سبک زندگی دینی، ترویج فرهنگ زیارت و بسترسازی برای زیارت از راه دور امام رضا(ع) و اجرای مسابقه همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه‌های مبلغین اعزامی برای این ایام محسوب می‌شود.
افخمی گفت: اول تا یازدهم ذی‌القعده و روزهای بین سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و برادر گرامیش امام رضا(ع) به عنوان هفته کرامت نامگذاری شده و امسال برای یازدهمین سال متوالی این دهه گرامی داشته می‌شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha