دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان با قرآن و ائمه(ع)
کد خبر: 3730883
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان با قرآن و ائمه(ع)

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم به تبیین اندیشه‌های امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در بستر جامعه تأکید کرد و گفت: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان با قرآن و ائمه اطهار(ع)
به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم در همایش عفاف و حجاب این شهرستان، گفت: 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به‌ عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

وی با بیان اینکه حجاب اسلامی تجلی زیبای‌های معنوی زن است، ادامه داد: بدون شک حجاب دینی، زن را از آفات و بیماری‌های بسیاری بیمه می‌کند و می‌تواند طراوت و جمال او را پایدار سازد.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: پایبندی بانوان به حجاب، آنان را در رسیدن به مدارج عالی معنوی کمک می‌کند ومانع از سقوط به پرتگاه‌هایی که در سر راه آنان قرار دارد، می‌شود.

این مسئول با اشاره به فرا سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اضافه کرد: در دهه کرامت باید در مورد اخلاق و سیره امام رضا (ع) صحبت شود و توجه به اینکه روز ولادت حضرت معصومه (س) به‌عنوان روز دختر نامگذاری شده است باید نکات اخلاقی زندگی این بانوی بزرگ اسلام بیش از پیش تبیین شود.

وی ادامه داد: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین امامت و ولایت در بستر جامعه است و برنامه‌های دهه کرامت باید محتوا محور باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم تاکید کرد: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

محمدی ادامه داد: بانوان و دختران جامعه اسلامی ما باید از حضرت فاطمه معصومه(س) تبعیت کنند تا با بهره‌گیری از اندیشه‌های معنوی آن بزرگواران، سبک زندگی خویش را در راستای اهداف دینی واسلامی قراردهند.
 
انتهای پیام
captcha