برگزاری مسابقات قرآن دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری
کد خبر: 3730891
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

برگزاری مسابقات قرآن دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری

گروه مسابقات ــ بیست و هشتمین دوره مسابقات جامع قرآنی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در مجتمع فرهنگی دشت بهشت محمدشهر کرج از 19 تا 25 تیرماه برگزار شد.

برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات جامع قرآنی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی شهید مطهریمحمد ملکی، دبیر اجرایی بیست و هشتمین دوره مسابقات جامع قرآنی در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله کشوری بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات جامع قرآنی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری سراسر کشور به همراه هشتمین دوره المپیاد معارف اسلامی، در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار شد.

این دوره از مسابقات در اردوگاه دشت بهشت محمدشهر کرج در دو تاریخ 19 و 20 تیرماه ویژه آقایان و 23 تا 25 تیرماه ویژه بانوان برگزار شد، که ظرف این مدت مسابقه نهایی در زمینه قرآنی و معارف برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مسابقات، دانش‌آموزانی که نفرات برتر علمی و قرآنی هر مدرسه بودند از 16 شهر حضور دارند.
بخش قرآنی مسابقه در 11 رشته مختلف مانند رشته قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تجزیه و ترکیب آیات قرآن و تحقیق و پژوهش قرآنی برگزار شد که در مجموع در رشته‌های مختلف به نفرات برتر که 75 نفر از آقایان و بانوان بودند جایزه تعلق گرفت.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور آیت‌الله امامی کاشانی و قرائت قرآن توسط «مسعود سیاح‌گرجی»، قاری بین‌المللی و گروه تواشیح «الوارثین» انجام شد.

انتهای پیام

captcha