برگزاری کارگاه «آشنایی با سبک زندگی حضرت معصومه(س)» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3730894
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

برگزاری کارگاه «آشنایی با سبک زندگی حضرت معصومه(س)» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه آموزشی معصومه‌شناسی‌ و سبک زندگی حضرت معصومه‌(س) در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ به نقل از اتقان‌نیوز؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) کارگاه آموزشی سبک و سیره حضرت معصومه(س) و سبک زندگی حضرت معصومه(س) به‌مدت سه روز در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم معنوی استاد بهرامی پیرامون زندگی حضرت معصومه(س)، کرامات ایشان و اهمیت زیارت آن بانوی مکرمه با توجه به احادیث امام رضا(ع)، مطالبی بیان کرد.

این کارشناس فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه آن حضرت نمونه کاملی از یک زن مسلمان بود و نه تنها برای عصر خود بلکه برای تمامی دوران و به‌ویژه زمان فعلی، الگوی بسیار مناسبی برای زنان جامعه است، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) در دوران حیات بابرکت خویش همواره در مسیر ولایت بود.

یادآور می‌شود، کارگاه سبک زندگی حضرت معصومه‌(س) از شنبه 23 تا 25 تیرماه در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد، برگزاری مسابقه فرهنگی، جلسه پرسش و پاسخ و اهداء محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این سه روز بود.

انتهای پیام

captcha