برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در ۵۱ نقطه کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3730902
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در ۵۱ نقطه کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در ۵۱ شهر و روستای استان خبر داد.

برگزاری جشن‌های«زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایتخواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 تیرماه در نشست خبری اظهار کرد: پنجمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید استان از ۲۷ تیرماه و با حضور پرچم داران و خدام رضوی به مدت هشت روز در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های هدفگذاری شده در شهرستان‌های دنا، بویراحمد، کهگیلویه، چرام، گچساران و لنده برگزار می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: همچنین در شهرهای پاتاوه، مارگون، سوق، دیشموک، قلعه رئیسی و ۴۰ روستا نیز برنامه‌هایی عملیاتی می‌شود.
هدایتخواه توزیع ۱۰۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان شناسایی شده توسط خادم یاران، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به ۱۵۰ زوج، اهدای کارت هدیه به ۲۰۰ بیمار صعب العلاج و اهدای کارت هدیه به ۲۰۰ نفر از ایتام سادات را از دیگر هدفگذاری‌های جشن‌های زیر سایه خورشید عنوان کرد.
وی همچنین از اعزام ۱۲ گروه جهادی به روستاهای محروم با حضور متخصصین و بهداشت یاران و همچنین توسعه و پوشش فعالیت عمرانی در یک روستای محروم خبر داد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مجموع ۱۱ سال از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید و حضور خادمین امام رضا(ع) با پرچم متبرک امام رضا(ع) در کشور می‌گذرد، یادآور شد: جشن‌های زیر سایه خورشید همزمان در ۲۰ کشور دنیا نیز اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha