نگاهی به فعالیت‌های کاروان «زیرسایه خورشید» در استان مرکزی
کد خبر: 3730922
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

نگاهی به فعالیت‌های کاروان «زیرسایه خورشید» در استان مرکزی

گروه فرهنگی - دبیر تشکل زیر سایه خورشید در استان مرکزی گفت: از اول ذی‌القعده تا میلاد امام رضا(ع) دو کاروان تحت عنوان «زیر سایه خورشید» در استان مرکزی حضور داشته و از مناطق مختلف شهری و روستایی بازدید می‌کنند.

نگاهی به فعالیت‌های کاروان «زیرسایه خورشید» در استان مرکزی

حجت‌الاسلام سعید پیرایش، دبیر تشکل زیر سایه خورشید در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: از اول ذی‌القعده تا میلاد امام رضا(ع) دو کاروان تحت عنوان زیر سایه خورشید در استان مرکزی حضور دارند.
وی تصریح کرد: هر کاروان متشکل از مبلغ، حامل پرچم متبرک امام رضا(ع) و دو مداح است که در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور دارند. دیدار با ائمه جمعه، جماعات، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، زندانیان، مراکز توان‌بخشی و حضور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بخشی از برنامه‌های شهری است.
پیرایش با بیان اینکه این دو کاروان در 10 شهرستان ساوه، زرندیه، تفرش، دلیجان، خنداب، شازند، محلات، کمیجان، خمین و محلات حضور دارند، اظهار کرد: حضور در مناطق روستایی به ویژه روستاهای محروم در دستور کار قرار دارد، این کاروان در بخش جهادی به نیروهای جهادسازندگی نیز کمک می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه در اراک با حضور کاروان زیر سایه خورشید، بیان کرد: این مراسم چهارشنبه، سوم مرداد برگزار می‌شود. حضور در 60 نقطه روستایی و 20 نقطه شهری از برنامه‌های در دستور کار کاروان زیر سایه خورشید است.
دبیر تشکل زیر سایه خورشید در استان مرکزی در پایان اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر ایران در 15 کشور دیگر از قاره‌های مختلف نیز حضور دارد. این کاروان 11 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اما استان مرکزی امسال برای ششمین سال میزبان کاروان زیرسایه خورشید است.
انتهای پیام

captcha