برپایی مسابقه قرآن با عنوان «وحدت» در سنندج
کد خبر: 3730972
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

برپایی مسابقه قرآن با عنوان «وحدت» در سنندج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مسابقه قرآن با عنوان «وحدت» به همت مؤسسه یاران شهید نواب صفوی در سنندج برگزار می‌شود.

مجید خدایاری، مسئول آموزش مؤسسه قرآنی یاران شهید نواب صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه قرآن با عنوان «وحدت» یادواره شهید نواب صفوی در سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال سومین سالیست که این مسابقه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات به عنوان وحدت در سال 95 در استان گلستان و دومین دوره آن نیز در هفته نخست اسفندماه 96 به میزبانی شهر زاهدان و با حضور 300 شرکت‌کننده برپا شد.
خدایاری با اشاره به اینکه مسابقات فوق با میزبانی اهل‌ سنت در کنار تشیع برپا می‌شود، عنوان کرد: سومین دوره این مسابقات نیز در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 5، 10 و 20 و مسابقه حفظ کتبی سوره یاسین در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات فوق با حضور اکثریت بانوان همراه است، عنوان کرد: این مسابقات با حمایت خیرین و به همت مؤسسه یادواره شهید نواب صفوی به دلیل اینکه نخستین منادی وحدت جهان اسلام بوده است، برپا شد.
خدایاری بیان کرد: از ویژگی این دوره از مسابقات افزودن رشته ابتهال و همچنین دعوت از متقاضیان از اقلیم کردستان عراق است. همچنین مسابقات طی دو روز انجام می‌شود و در روز اختتامیه همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی یاران شهید نواب صفوی در میدان جمهوری، جنب ایستگاه مترو، برج سهیل، واحد 504 قرار دارد.
انتهای پیام

captcha