بحث مشاغل خانگی کاملا علمی و پژوهشی دنبال می‌شود
کد خبر: 3730987
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

بحث مشاغل خانگی کاملا علمی و پژوهشی دنبال می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان ضمن اشاره به اینکه برای توسعه اشتغال در استان باید از چنین طرح‌هایی حمایت کنیم، گفت: بحث مشاغل خانگی کاملا علمی و پژوهشی دنبال می‌شود و با توجه به رسالت جهاددانشگاهی آینده این طرح روشن است.

بحث مشاغل خانگی کاملا علمی و پژوهشی دنبال می شود

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد کردستان امروز 26 تیر در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی استان ضمن اشاره به اینکه طرح الگوی مشاغل خانگی کمکی برای رفع بیکاری در استان است، اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی در جهت رفع بیکاری و محرومیت زدایی مفید است و باید همه تلاش کنیم.
وی عنوان کرد: در طرح مشاغل خانگی کمیته امداد در حد توان خود کمک خواهد کرد، ولی باید مددجویان این ارگان در اولویت قرار گیرند.
شیخی زاده ضمن اشاره به اینکه برای توسعه اشتغال در استان باید از چنین طرحهایی حمایت کنیم، گفت: بحث مشاغل خانگی کاملا علمی و پژوهشی دنبال می شود و با توجه به رسالت جهاددانشگاهی آینده این طرح روشن است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در پایان یادآورشد: درخصوص هرچه بهتر اجرای این طرح باید کارشناسان هر دو ارگان جلسات متعددی برگزار کرده و به صورت انتقادی به مسئله بپردازند تا ضعف ها شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی شود.
فرشید جهانبین معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) در این نشست ضمن اشاره به خدمات ارزنده جهاددانشگاهی در این طرح، بیان کرد: طرح الگوی مشاغل خانگی برای استان قابل اهمیت است و کمیته امداد نیز در این راستا کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه جلسات متعددی باکارشناسان جهاددانشگاهی برگزار شده است، گفت: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم در راستای ایجاد شغل پایدار در جامعه گام های موثری برداریم.
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن اشاره به اینکه این طرح باید به صورت عملیاتی و جدی اجرایی شود، بیان کرد: طرح نوین الگوی مشاغل خانگی برای جامعه و کمک برای رفع بیکاری قابل اهمیت است پس باید برای اجرای آن هرچه سریعتر و جدی تر پیش برویم.
جهانبین در پایان یادآور شد: درخصوص ثبت نام متقاضیان این طرح میتوانیم بسته های تشویقی به آنها ارائه بدهیم تا آنها بیشتر ترغیب شوند.
انتهای پیام

captcha