بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان
کد خبر: 3731007
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

گروه اجتماعی - مدیرعامل بنیاد برکت امروز، ۲۶ تیر از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت به همراه دکتر حبیب‌الله خجسته‌پور ، معاون سیاسی - امنیتی استانداری لرستان امروز سه شنبه، ۲۶ تیر از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: هم‌اکنون این پروژه را مورد بازدید قرار دادیم و باید گفت خوشبختانه طرح به خوبی پیشرفت کرده است .

جعفری اضافه کرد: این طرح ظرف مدت دو ماه آینده تکمیل و تجهیز می شود و ۵ میلیارد تومان برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که ۲.۵ میلیارد تومان این طرح را ستاد اجرایی تقبل کرده است، گفت: همچنین ۲.۵ میلیارد تومان دیگر را استانداری تامین خواهد کرد .

وی بیان کرد: یشرفت کار در این مدت بسیار عالی بوده و به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

این مسئول افزود: امیدواریم با همکاری و حمایت مسئولین در دو ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن این مرکز درمان ناباروری در استان باشیم.

 پیشرفت 90 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

سعید جعفری همچنین در حاشیه این بازدید در مورد تجهیزات صداو سیما در مناطق محروم اظهارکرد: ما هرچه در قالب تفاهم نامه بین رئیس ستاد بنیاد برکت و استانداری لرستان بوده انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: تاخیر در تامین تجهیزات صدا وسیمابه خاطر تغییر استاندار لرستان بوده و با تشکیل کارگروه‌هایی در بهمن ماه بناشد که به تعهدات خودمان عمل کنیم و ظرف چندماه آینده شاهد تحقق بخش مهمی از تعهداتمان در سال 97 خواهیم بود.

جعفری با بیان این‌که لرستان جزو معدود استان‌هایی است که در بحث ساخت مراکز بهداشتی درمانی مشارکت داشته‌ایم، افزود: در حال حاضر در لرستان چهار مرکز بهداشت احداث کردیم و یا در دست احداث هستند که دو مورد آنها (آشورآباد ازنا و شورآب چگنی) با اعتبار 1.4 میلیارد تومان به بهر‌برداری رسیدند و دو مرکز( وروشت دلفان ورومشکان ) با اعتبار 1.2 میلیارد تومان در حال ساخت داریم.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره تاثیر راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان گفت: این مراکز نیازمندی‎های پایه‌ای در یک منطقه است و راه‌اندازی چنین مراکزی نه تنها می‌تواند در توسعه استان موثر باشد و به نیازهای اولویت‌دارمردم استان پاسخگو دهد بلکه می‌تواند به استان‌های همجوار نیز خدمات‌دهی داشته باشد.

وی اضافه کرد: قطعاً تاسیس چنین مراکزی در ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای نیروهای متخصص استان موثر خواهد بود و می تواند به رونق اقتصادی استان و ماندگاری مردم در لرستان و جلوگیری ازعزیمت افراد به استان‌های دیگر برای درمان جلوگیری کند.

یادآور می‏‌شود، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

captcha