اعزام دانش‌آموزان طرح استعدادهای برتر قرآنی فارس به اردوی پایانی
کد خبر: 3731013
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

اعزام دانش‌آموزان طرح استعدادهای برتر قرآنی فارس به اردوی پایانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس گفت: 24 نفر از دانش‌آموزان طرح استعدادهای برتر قرآنی فارس به اردوی پایان‌دوره این طرح در خارج از استان اعزام شدند.

اعزام دانش‌آموزان طرح استعدادهای برتر قرآنی فارس به اردوی پایانی

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 26 تیرماه از برگزاری اردوی پایانی طرح استعدادهای قرآنی این استان خبر داد و گفت: 24 نفر از دانش‌آموزان طرح استعدادهای برتر قرآنی فارس به اردوی پایان‌دوره این طرح در خارج از استان اعزام شدند.
وی افزود: این برنامه تفریحی ـ آموزشی که توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور و با همکاری اداره امور قرآنی استان هماهنگی شده است، در اردوگاه امام صادق(ع) واقع در یاسوج اجرا شد.
مهرابی اظهار كرد: اردوی مذکور با هدف مأنوس شدن هر چه بیشتر دانش‌آموزان به زندگی جمعی و فعالیت‌های اجتماعی بوده که علاوه بر شرکت در برنامه‌های تفریحی، از کارگاه‌های آموزش سبک زندگی و جلسات مشاوره با حضور اساتید برجسته نیز بهره‌مند می‌شوند.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس تأكید كرد: با توجه به هجمه گسترده دشمنان که نوجوانان را هدف آماج حملات خود قرار داده است وظیفه ما بیش از پیش سنگین‌تر شده است که این مهم با تلاش مضاعف و با ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی قابل پیشگیری است.
وی گفت: برای انجام هرچه بهتر وظایف دینی و تبلیغی، فعالیت‌ها باید به‌صورت سازماندهی شده و تخصصی و با استفاده از وسایل جذاب و گیرا به نحو مطلوب انجام شود و کارشناسان و برنامه‌سازان متعهد باید در این امر بیش از پیش سعی كنند.
انتهای پیام

captcha