آغاز فعالیت گروه جهادی در منطقه محروم مهدی‌آباد شیراز
کد خبر: 3731028
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

آغاز فعالیت گروه جهادی در منطقه محروم مهدی‌آباد شیراز

گروه اجتماعی ـ همزمان با ایام دهه كرامت فعالیت گروه جهادی حوزه 8 نرجس سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در محله محروم مهدی‌آباد آغاز به كار كرد.

آغاز فعالیت گروه جهادی در منطقه محروم مهدی‌آباد شیراز

مریم قربانی، فرمانده حوزه 8 نرجس سپاه بقیةالله(عج) شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آغاز فعالیت گروه جهادی این حوزه در محله مهدی‌آباد (كتسبس) خبر داد و گفت: این گروه جهادی كار خود را همزمان با ایام دهه كرامت و از دیروز، 25 تیرماه آغاز كرده است.
وی با بیان اینكه فعالیت‌های این گروه جهادی به‌مدت 3 سال در این منطقه محروم ادامه خواهد داشت، افزود:‌ این فعالیت‌ها در بخش‌های مختلفی محرومیت‌زدایی، سلامت، اشتغالزایی و غیره خواهد بود.
قربانی همچنین یادآور شد كه در ایام و مناسبت‌های مختلف نیز گروه‌های تخصصی این گروه جهادی را همراهی كرده و به ارائه خدمات رایگان به محرومان این منطقه می‌پردازند.
فرمانده حوزه 8 نرجس سپاه بقیةالله(عج) شیراز ادامه داد: به‌عنوان مثال به‌مناسبت ایام دهه كرامت گروه جهادی تخصصی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) جهت ارائه خدمات رایگان سلامت و بهداشتی و همچنین برپایی جشن دهه كرامت در این محله حضور یافته‌اند.
وی گفت:‌ روز گذشته 200 نفر و امروز هم قریب 200 نفر دیگر از اهالی این منطقه از خدمات رایگان این گروه‌های جهادی بهره برده‌اند.
انتهای پیام

captcha