اختصاص محور مسائل صنفی خبرنگاران در جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3731041
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
برای نخستین بار؛

اختصاص محور مسائل صنفی خبرنگاران در جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی با بیان اینکه برای نخستین بار یک محور در این جشنواره به خبرنگاران اختصاص یافته است، گفت: مهلت ارسال آثار تا 15 آبان ماه سال جاری است.

اختصاص محور مسائل صنفی خبرنگاران در جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امید سیاح دبیر علمی جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری بیان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر برای نخستین بار در استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 15 آبان ماه 97 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی محورهای شرکت در جشنواره می باشند.

سیاح افزود: اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه های اقدام، جوان و خانواده با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی از دیگر محورهای جشنواره بوده و محور مسائل صنفی خبرنگاران نیز برای نخستین بار در این جشنواره قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، سر مقاله و یادداشت، طنز و کاریکاتور، عکس خبری، موشن گرافی و مستند ارسال نمایند.

دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید از میان آثار منتشر شده از آبان ماه 96 تا آبان ماه 97 در یکی از نشریات و پایگاه های دارای مجوز استان به رشته تحریر در آمده باشد و هر فرد می تواند حداکثر در دو بخش اثر ارسال کند.

وی درخصوص جوایز جشنواره نیز گفت: در هر بخش برای سه نفر برگزیده جایزه در نظر گرفته شده که جایزه نفر اول 12 میلیون ریال، نفر دوم 10 میلیون ریال و نفر سوم 7 میلیون ریال است.

انتهای پیام

captcha