برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3731042
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه آذربایجان غربی در استان خبر داد و بر لزوم توجه به اقوام و ادیان در این جشنواره تاکید کرد.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یوسف حق‌دوست رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری بیان کرد: این جشنواره برای چهارمین سال متوالی به همت سازمان بسیج رسانه در حال اجرا بوده و امسال نیز با همکاری خانه مطبوعات برای نخستین بار در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود این جشنواره با کمک و استقبال اصحاب رسانه استان به نحو احسن برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان به رنگین کمان اقوام و ادیان مشهور است اصحاب رسانه به این محور توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: در این جشنواره بدون در نظر گرفتن احزاب و گرایش‌های رسانه ای همگان را زیر چتر خود نگه داشته ایم و از نظر ما هر فردی که برای نظام و انقلاب تلاش می‌کند یک بسیجی به شمار آمده و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای استان، عمق بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف بارز نخستین جشنواره ابوذر در استان به شمار می رود.

انتهای پیام

captcha