حضور «بی پایان» در فستیوال بین‌المللی فیلم ریفا کانادا
کد خبر: 3731096
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

حضور «بی پایان» در فستیوال بین‌المللی فیلم ریفا کانادا

گروه فرهنگی ـ «بی پایان» اثری با دغدغه‌های جامعه‌شناسانه زنان در جنوبی‌ترین استان ایران با فضای کاملا بومی محلی واقع در روستای توریستی کریک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تولید شد.

حضور«بی پایان» در فستیوال بین‌المللی فیلم ریفا کانادا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فیلم بی پایان نخستین اثر بلند هنرمند خوش ذوق مریم ظهیری‌مهر است که برای حضور در فستیوال بین‌المللی فیلم ریفا در کشور کانادا با حضور آثار برگزیده جهان آماده رقابت است.
از نکات قابل توجه در تهیه و تولید این اثر فاخر می‌توان به بودجه بسیار اندک و همچنین استفاده از شخصیت‌های بومی محلی روستا که برای اولین بار خود را در قاب تصویر محک می‌زنند، اشاره کرد.
این اثر همانند آثار کوتاه سرکار ظهیری مهر در مقام کارگردانی به مشکلات زنان و ضرورت توجه بیشتر به آنان می‌پردازد و همچنان در راه حضور در جشنواره‌های مختلف در کشورهای ایتالیا، استرالیا و هند است.
یادآور می‌شود، عوامل تهیه و تولید فیلم بی پایان عبارت‌اند از؛ تهیه کننده وکارگردان، مریم ظهیری مهر، مدیر تولید، ارمین بالش زر، مدیر فیلمبرداری، وحید بیوته، فیلمبرداران، وحید بیوته، ناصح عبدالهی، مریم ظهیری مهر و فرهاد مصباح، صدابردار- علی رضا کریم نژاد، دستیار کارگردان، بهزاد بویه و رقیه ازادروش ، صحنه /عکس - نسیم رحمانی و هستی خواجه نی، تدوین- میتونش .راب کوشو ، صداگذاری -لوگان رامجو و الیسا بازیلوویچ، موسیقی متن- بهار رویایی، بازیگران - فرخنده روا، شيوا سينايي، عباس ملكي، ارشيا برزين، ارش بالش زر، ارمين بالش زر و فاطمه بازيار.
انتهای پیام

captcha