رشد چهار برابری تسهیلات ازدواج در مقایسه با سال ۹۲
کد خبر: 3731112
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
سلطانی‌فر عنوان کرد:

رشد چهار برابری تسهیلات ازدواج در مقایسه با سال ۹۲

گروه اجتماعی - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین ١٥ میلیون تومان است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سطح کشور پرداخت شد که در مقایسه با سال ٩٢ رشد چهار برابری را نشان می‌دهد.

رشد چهار برابری تسهیلات ازدواج

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته، 26 تیرماه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری زابل برگزار شد، گفت: در هر منطقه‌ای از کشور، استعدادهای فراوان و گوناگونی وجود دارد و با توجه به اهمیت کشف این استعدادها، باید سعی شود پایگاه‌های استعدادیابی در نقاط مختلف، از جمله در سیستان و بلوچستان فعال شوند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان استعدادها و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که تلاش می‌کنیم هم در بحث ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی به این منطقه توجه ویژه داشته باشیم.
وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای منطقه سیستان بیان کرد: برای منطقه سیستان به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم که ظرف یک یا دو سال آینده، تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها از جمله سالن کشتی و سالن تخصصی کبدی به بهره برداری برسد.
سلطانی‌فر ادامه داد: در خصوص توسعه ورزش بانوان حرکت‌های خوبی در سطح کشور صورت گرفته تا این قشر از جامعه نیز از فضای مناسب و مطلوب برخوردار باشند؛ در شهرستان زابل هم سعی داریم تا پروژه سالن چند منظوره ورزشی بانوان تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، بیان کرد: ورزش علاوه بر آن‌که بهترین روش برای حفظ سلامتی و گذراندن اوقات فراغت است، سرمایه‌گذاری در آن نیز سوددهی خوبی دارد، بنابراین باید مورد توجه صنایع قرار گیرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین به اعطای تسهیلات خوداشتغالی به جوانان اشاره کرد و افزود: هر استانی که در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد، سهمیه را خواهد گرفت، اما برای استان‌های محروم یک سهمیه اضافه‌تر در نظر گرفته می‌شود.
سلطانی‌فر با بیان اینکه سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین ١٥ میلیون تومان است، اظهار کرد: سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سطح کشور پرداخت شد که در مقایسه با سال ٩٢ رشد چهار برابری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

captcha