عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در کوهبنان
کد خبر: 3731116
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام گرامیداشت دهه کرامت با حضور امام جمعه و مسئولان کوهبنان مزار مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمان شاه این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام گرامیداشت دهه کرامت و روز شورای نگهبان با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و تأمین و اعضای دفتر شورای نگهبان کوهبنان همراه با دیگر مسئولان، مزار مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمان شاه این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان با تبریک دهه کرامت، گفت: در این هفته باید از برکات اولیای الهی به‌ویژه آقا علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(ع) بهره ببریم.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: مقام حضرت معصومه(س) بسی والاست که مانند چراغ و مشعلی فروزان در بین امامزادگان است که از طرف چهار معصوم از ایشان تجلیل شده است چراکه شخصیت علمی، مدیریت، سیاست، عبادت و... آن حضرت سرآمد است.
وی بیان کرد: بینش و بصیریت حضرت معصومه(س)، همچنین ارادت ایشان به امام زمان خویش ستودنی است که در نهایت به‌منظور دیدار و تلمذ در محضر ولایت و امامت به مسافرت مبادرت ورزید و در این سفر به معبود خویش شتافت.
حجت‌الاسلام جعفری عنوان کرد: حرم حضرت معصومه(س) حرم تمام ائمه است؛ سفارش شده زیارت ایشان همطراز با زیارت حضرت رضا(ع) است؛ لذا باید با شناخت و معرفت به زیارت این بانوی کریمه رفت.
وی با اشاره به 26 تیرماه مصادف با سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: شورای نگهبان نهادی مقدس در حفاظت از نظام اسلامی است که در مرحله اقدام امین مردم بوده تا کارها با اطمینان به سرانجام برسند.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به انتخاب فقهای شورای نگهبان توسط مقام معظم رهبری و شش نفر حقوقدان توسط قوه قضاییه با کسب رأی اعتماد مجلس، بیان کرد: این شورا محافظ جمهوریت است تا انتخابات با صلابت بیشتری برگزار شود و از رأی مردم صیانت شود، البته نهادی انتقادپذیر نیز هست که موارد را با حوصله و سعه صدر پاسخ می‌دهد.
وی گفت: حضرت امام(ره) شورای نگهبان را خیلی قبول داشتند و این شورا همواره مورد توجه و تأیید مقام معظم رهبری است؛ چراکه این شورا وابستگی به هیچ حزب و گروه خاصی ندارد و افرادی وفادار به ولایت و رهبری مدیریت این نهاد مقدس را عهده‌دار هستند و مخلصانه در حال خدمت‌رسانی هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha