تربیت ۱۲ هزار ناظر انتخاباتی توسط شورای نگهبان در لرستان
کد خبر: 3731126
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
سپهوند خبرداد:

تربیت ۱۲ هزار ناظر انتخاباتی توسط شورای نگهبان در لرستان

گروه اجتماعی ـ رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات لرستان با بیان این‌که انتخابات آتی کشور مبتنی بر قانون اصلاح‌شده انتخابات برگزار می‌شود، گفت: مجموعه شورای نگهبان در لرستان بیش‌از ۱۲ هزار ناظر تربیت کرده که در انتخابات گوناگون به حوزه‌های مختلف انتخاباتی فرستاده می‌شوند.

تربیت 12 هزار ناظر انتخاباتی توسط شورای نگهبان در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، تیمور سپهوند، رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات لرستان سه‎شنبه، 26 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان‌ این‌که به‌طور میانگین سالانه شاهد برگزاری یک انتخابات در کشور هستیم، اظهارکرد: با توجه به این‎که قانون انتخابات کشور 30 سال پیش تهیه ‌شده است و در شرایط فعلی جوابگوی نیاز کشور در این زمینه نیست، مقدمات طرح اصلاح قانون انتخابات تهیه ‌شده و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات بعدی کشور به اجرا درآید.
وی شورای نگهبان قانون اساسی را یکی‌از ارکان اصلی نظام اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: این رکن اساسی همواره از نفوذ دشمنان در ابعاد مختلف نظام محافظت کرده است.
رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات لرستان تأثیرات مثبت شورای نگهبان را بر سرنوشت کشور تشریح کرد و افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر تاثیر نقش این نهاد در سرنوشت کشور، تاکید فراوان شده است.
سپهوند افزود: مجموعه شورای نگهبان در لرستان بیش‌از 12 هزار ناظر تربیت‌کرده که در انتخابات گوناگون به حوزه‌های مختلف انتخاباتی فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام

captcha