نمایش آثار اسلامی و ایرانی در ونزوئلا+عکس
کد خبر: 3731149
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

نمایش آثار اسلامی و ایرانی در ونزوئلا+عکس

گروه بین‌الملل – کتب و آثار متنوعی در حوزه اسلام و ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا در شهر «سن فلیپه» این کشور در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا با حضور ناشران برتر داخلی و کشورهای خارجی از 25 تیرماه در شهر سن فلیپه، مرکز استان یاراکوای(به اسپانیایی San Felipe) آغاز شده است و تا فردا(28 تیر) ادامه دارد.

رایزنی فرهنگی ایران در کاراکاس(پایتخت ونزوئلا) به عنوان میهمان ویژه به دعوت مسئولان ونزوئلا در این نمایشگاه حضور یافته و آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

بنا بر اعلام رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا نمایشگاه سن فلیپه از سلسله نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب ونزوئلا معروف به فیلوِن(FILVEN 2018) است که هر ساله از شهر کاراکاس آغاز می‌شود و در ماه‌های بعد در مراکز استان‌های سراسر این کشور ادامه می‌یابد.

رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا با همکاری مرکز تبادلات قرهنگی ایران و آمریکای لاتین(مرکز اسلامی کاراکاس) در نمایشگاه شرکت کرد و به ارائه آثار و منابع منتشر‌شده به زبان اسپانیایی و دیگر اقلام فرهنگی پرداخت.

غرفه ایران در سه حوزه ایران، اسلام و کودک و نوجوان دایر شد و به اعتراف مسئولان نمایشگاه از موفق‌ترین غرفه‌های نمایشگاه امسال بوده است.

 

 

 

 

نمایش آثار اسلامی ایرانی در ونزوئلا+عکس

نمایش آثار اسلامی ایرانی در ونزوئلا+عکس

نمایش آثار اسلامی ایرانی در ونزوئلا+عکس

انتهای پیام

captcha