برگزاری جشنواره «شب‌های تابستان» در اراک
کد خبر: 3731190
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
فتح‌آبادی خبر داد:

برگزاری جشنواره «شب‌های تابستان» در اراک

گروه اجتماعی - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: جشنواره «شب‌های تابستان» از ۲۵ تیرماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۴ شهریور به مدت ۵۰ شب در محل آمفی تئاتر روباز واقع در پارک امیر‌کبیر شهر اراک برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «شب‌های تابستان» در اراک

غلامرضا فتح‌آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی پیرامون برگزاری جشنواره « شب های تابستان» اظهار کرد: در راستای نشاط اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی و با توجه به مفاد " برنامه عمل و نمایه اجتماعی و فرهنگی استان" اجرای برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «شب‌های تابستان» اشاره کرد.
وی ادامه داد: به منظور افزایش پوشش برنامه‌ها در نظر داریم با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ، بجای اینکه مردم را به سالن‌ها یا آمفی تئاتر دعوت کنیم، برنامه‌ها را میان مردم و سطح جامعه آورده و عرضه کنیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و موسسه پژواک جاویدان ماهان از 25 تیرماه لغایت 14 شهریور به مدت 50 شب در محل آمفی تئاتر روباز واقع در پارک امیر‌کبیر شهر اراک برگزار می‌شود.
فتح‌آبادی گفت: جشنواره شب‌های تابستان شامل برنامه‌های متنوعی از قبیل اجرای موسیقی سنتی و پاپ، نمایش، شعبده بازی و ... است.
انتهای پیام

captcha