تغییر زمان برگزاری جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان آذری در زنجان
کد خبر: 3731193
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

تغییر زمان برگزاری جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان آذری در زنجان

گروه ادب ــ معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: زمان برگزاری جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان آذری که قرار بود در اواخر تیرماه سال جاری برگزار شود به ۱۸ مردادماه ۹۷ موکول شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، ابراهیم قاسمی،‌ معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان درباره مراسم اختتامیه جشنواره رضوی به زبان آذری، گفت: جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان آذری که قرار بود در اواخر تیرماه برگزار شود به علت سفر وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در مردادماه به استان زنجان جشنواره نیز به مردادماه موکول شود تا هم شرکت کنندگان فرصت بیشتری برای ارسال آثار داشته باشند و هم آیین اختتامیه جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

قاسمی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار نیز تمدید شده است، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا پایان روز جمعه، ۵ مردادماه سال جاری آثار خود را به سایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی زنجان جشنواره رضوی ارسال کنند. بررسی آثار نیز توسط داوران جشنواره که از استان‌های آذری‌زبان همجوار انتخاب می‌شوند بررسی خواهد شد.

وی گفت: آیین اختتامیه جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان آذری روز پنجشنبه، ۱۸ مردادماه ۹۷ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha