تخلف مالی و اداری؛ علت پلمب مدرسه غیرانتفاعی با رویکرد قرآنی
کد خبر: 3731195
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

تخلف مالی و اداری؛ علت پلمب مدرسه غیرانتفاعی با رویکرد قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علت پلمب مدرسه غیرانتفاعی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد که با رویکرد قرآنی فعال بود، تخلفات مالی و اداری است و هیچگونه سیاسی کاری مغرضانه‌ای در تعطیلی آن وجود ندارد.

  تخلف مالی و اداری علت پلمپ مدرسه غیر انتفاعی با رویکرد قرآنی
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در پی انتشار خبری مبنی بر حضور جمع کثیری از اولیاء در اعتراض به پلمب کردن مدرسه قرآنی به دلایل سیاسی کاری و تخلفات عدیده اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد، خبرنگاران ایکنای خراسان رضوی، در خصوص این مطلب از مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صحت خبر را جویا شدند.
علی مهدوی خواه، مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: مدرسه مذکور از مدارس غیرانتفاعی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه است که رویکرد قرآنی دارد و صرف قرآنی نیست.
وی افزود: مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان در خصوص فعالیت‌های قرآنی برای دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند، لذا مدرسه‌ای که کاملاً قرآنی باشد و مباحث کلی آن بر اساس قرآن تدریس شود نداریم.
مهدوی خواه ادامه داد: این مرکز به دلایل تخلفات مالی و اداری پلمب شده و هیچگونه سیاسی کاری مغرضانه‌ای در تعطیلی آن وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha