موسیقی مذهبی در فطرت خداجویانه تمامی اقشار رسوخ می‌کند
کد خبر: 3731204
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
یک خواننده ترانه‌های انقلاب:

موسیقی مذهبی در فطرت خداجویانه تمامی اقشار رسوخ می‌کند

گروه هنر ــ علی‌رضا بیرانوند گفت: در کارهایی که منتشر می‌کنم بیش از هر مطلبی تحکیم خانواده و نقش ارزش‌های اسلامی در دوام این کانون برایم اهمیت دارد.

علی‌رضا بیرانوند خواننده سرود‌ها و ترانه‌های انقلابی و مذهبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره کار جدیدش گفت: در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) یک قطعه جدید منتشر کردم که «دختر من دنیای من» نام داشت. در این کار نیز سعی کردم موضوع مد نظرم در جهت تحکیم خانواده و نقش ارزش‌های اسلامی در دوام این کانون باشد.

وی افزود: ترانه‌های کمی در حوزه دختران منتشر شده است. در ضمن کارهای موجود نیز چندان با ارزش‌های اسلامی همخوان نیست. برای همین دوست دارم با کارهایی که در حوزه خانواده منتشر می‌کنم زیبایی عشق‌ورزی اسلامی را به مخاطبانم منتقل کنم. نکته جالب اینجاست که این کارها مورد پسند سلیقه‌های مختلف نیز واقع می‌شود، زیرا هم مذهبی‌ها از کارهایم استقبال می‌کنند هم افرادی که در ظاهر گرایش‌های دینی ندارند.

این خواننده ادامه داد: استقبالی که از کارهای مذهبی در عالم موسیقی صورت می‌گیرد  بیانگر آن است که کار مذهبی اگر به شکل درست و زیبایی خلق شود همه نو سلیقه‌ای آن را می‌پسندد، زیرا فطرت خداجوی آدمی باعث می‌شود از کارهایی که معنا و مفهومی اخلاقی و دینی دارند استقبال کند.

بیرانوند متذکر شد: شاید عده‌ای این نقد را وارد کنند که کارهایی که همه دوست دارند، عموماً آثاری خنثی هستند، چون کار خوب باید منتقد داشته باشد، اما می‌شود کاری تولید که هم کیفیت لازم را داشته باشد هم این‌که تمامی سلیقه‌ها آن را بپسندند.

این خواننده در پایان گفت: شعر قطعه دختر من دنیای من، توسط نفیسه سادات موسوی سروده شده و تنظیم و میکس کار را حمیدرضا هادی برعهده دارد.

انتهای پیام

captcha