پذیرش ۲۳۶ خوزستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 3731209
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

پذیرش ۲۳۶ خوزستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در مرحله اول سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، ۲۳۶ نفر از شرکت‌کنندگان خوزستانی با کسب حدنصاب نمره، مجاز به شرکت در مرحله دوم شدند.

قبولی 236 حافظ خوزستانی در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

قاسم مقدمی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: نتایج مرحله اول سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سال 97 اعلام شد و 236 نفر از شرکت‌کنندگان خوزستانی با کسب حدنصاب نمره، مجاز به شرکت در مرحله دوم شدند.

وی گفت: از این بین 166 نفر بانوان و 70 نفر آقایان هستند که در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و سی جزء قرآن کریم این آزمون شرکت کردند.

مقدمی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان رشته سه جزء و پنج‌ جزء گواهی‌نامه قبولی دریافت می‌کنند و در مرحله دوم شرکت نمی‌کنند، افزود: مرحله دوم این آزمون به صورت شفاهی و در هفته پایانی مردادماه برگزار می‌شود.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 21 اردیبهشت در استان برگزار شد و ۳۸۵ نفر از حافظان قرآن کریم استان در این آزمون نام‌نویسی کردند.

انتهای پیام

captcha