معرفی برگزیدگان جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»
کد خبر: 3731214
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»

گروه فرهنگی ـ معاون ارشاد لرستان از پایان داوری مرحله دوم و مشخص شدن برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی» خبر داد.

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی «خوشنویسی رضوی»

به گزارش ایکنا از لرستان، فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز چهارشنبه، 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: پس‌از بررسی اعتراضات مرحله نخست داوری، تعداد آثار راه‌یافته به مرحله نهایی و نمایشگاهی جشنواره از ١٠٣ اثر به ١٣١ اثر رسید که تمامی این آثار برای داوری پایانی و مشخص شدن برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف، به تهران ارسال شد.
وی افزود: داوری این مرحله توسط اساتید برجسته و شاخص خوشنویسی کشور صورت گرفت که در خط نستعلیق اساتید جواد بختیاری،محمد علی سبزه کار، حسین غلامی و امیراحمد فلسفی، در خط شکسته اساتید یدالله کابلی و محمد حیدری و در خط ثلث و نسخ اساتید مسعود فاضلی مقدم ، محمدعلی قربانی و حسین نجفی داوری آثار را بر عهده داشتند.
دبیر تخصصی شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: برگزیدگان جشنواره در آیین اختتامیه که عصر روز سوم مردادماه برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند و نمایشگاه جشنواره نیز صبح همین روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح خواهد شد .
رحمتی گفت : همچون دوره گذشته، اختتامیه این جشنواره نیز در فضای باز و با حضور گسترده عموم مردم در یکی‌از بوستان های شهر خرم‌آباد و با حضور مسئولان، هنرمندان شرکت‌کننده و برگزیدگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha