مشارکت بنیاد برکت در ساخت ۱۳۰ واحد درمانی در کشور
کد خبر: 3731221
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
جعفری خبرداد:

مشارکت بنیاد برکت در ساخت ۱۳۰ واحد درمانی در کشور

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل بنیاد برکت از مشارکت این بنیاد برای ساخت ۱۳۰ واحد درمانی به‌عنوان مجموعه‌های بهداشتی درمانی در کل کشور خبرداد.

مشارکت بنیاد برکت در ساخت 130 واحد درمانی در کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت عصر سه‌شنبه، 26 تیرماه در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به وضعیت پروژه‌هایی در سطح کشور که از سوی بنیاد برکت در دست ساخت هستند، اظهارکرد: در حوزه بهداشت و درمان قراردادی با وزارت بهداشت برای ساخت 10 بیمارستان داریم که از این تعداد که 1200تخت را شامل می‌شود تاکنون شش بیمارستان را به بهره‌برداری رساندیم.
وی با بیان این‌که این بیمارستان‌های احداث شده در درگز، گرمسار، مینودشت، میانه، فردوس و بانه بوده است، از به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان 96 تختخوابی قرچک ورامین در پنج‌شنبه این هفته خبرداد و با بیان این‎که بیمارستان بهار همدان آماده افتتاح است، افزود: همچنین بیمارستان نی‌ریز در استان فارس تا بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و بیمارستان دزفول نیز تا پایان نیمه اول 98 به اتمام خواهد رسید.
عضو هیأت مدیره بنیاد برکت بیان کرد: در کنار احداث این بیمارستان‌ها، مشارکت در ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت داریم.
وی گفت: در مجموع برای ساخت 130 واحد درمانی به‌عنوان مجموعه‌های بهداشتی درمانی در کل کشور مشارکت داریم .
جعفری با بیان این‌که در حوزه سلامت الکترونیک بنیاد برکت پیش گام بوده است، تاکید کرد: حتی در محروم‌ترین نقاط کشور نظیر استا‌ن‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و حتی در مناطق محرومی نظیر پاوه، زهک و کلیبر خدمات سلامت الکترونیک را ارائه کردیم و اخیراً هماهنگی‌هایی با وزارت بهداشت داریم تا بتوانیم این خدمات را به پنج استان کشور تعمیم و توسعه دهیم.

انتهای پیام

captcha